Maatregelen coronavirus

Ook wij houden de berichten over het coronavirus goed in de gaten en volgen de richtlijnen van de overheid. Indien nodig passen wij onze werkwijze hierop aan. We houden u via onze website en Facebook op de hoogte. Onze balies zijn gesloten. Dat betekent dat u ons voorlopig alleen nog maar op afspraak kunt bezoeken. Neem bij vragen of opmerkingen gerust contact met ons op. U doet dit door direct te bellen met uw wijkteam of via ons algemene telefoonnummer 088 111 0 222.

Uitbreiding dienstverlening voor huurders
Vanaf 11 mei gaan wij de onderhoudswerkzaamheden bij huurders thuis weer oppakken en beperken wij ons dus niet meer alleen tot spoedreparaties en werk buiten de woning. We werken volgens het protocol ‘Samen veilig doorwerken’. Dit protocol is opgesteld door de overheid en hierin staat duidelijk omschreven hoe we op een veilige manier voor huurders én medewerkers onderhoudswerkzaamheden kunnen uitvoeren. 

Bij de bevestiging van een afspraak bij u thuis krijgt u de flyer ‘Samen veilig doorwerken: zo werkt het’, waarop staat vermeld hoe we er samen met u voor zorgen dat werkzaamheden op een zo prettig mogelijke en veilige manier kunnen plaatsvinden. Voor huurders van 70 jaar en ouder geldt op dit moment dat we alleen spoedreparaties mogen uitvoeren. Werkzaamheden die buiten de woning plaatsvinden, worden vooraf gemeld. 

Reparatieverzoek
Belt u ons voor het maken van een afspraak bij u thuis? Vanaf 11 mei plannen we weer afspraken voor het uitvoeren van reparaties. Heeft u of één van uw huisgenoten luchtwegklachten of koorts? Geef het aan, zodat we met elkaar naar een oplossing kunnen zoeken. Lees hier welke veiligheidsmaatregelen we treffen.

Spoedreparatie of storing
Heeft u een spoedreparatie, zoals een ernstige lekkage, waarvoor wij langs moeten komen, dan kunt u ons bellen. Heeft u of één van uw huisgenoten luchtwegklachten of koorts? Geef het aan, zodat we met elkaar naar een oplossing kunnen zoeken. Lees hier welke maatregelen we treffen bij spoedreparaties.

Onderhoud
Alle reguliere onderhoudswerkzaamheden worden vanaf 11 mei weer uitgevoerd. Dit geldt zowel voor werkzaamheden bij u thuis als aan de buitenzijde van de woning of in algemene ruimtes. Lees hier welke veiligheidsmaatregelen we treffen bij onderhoudswerkzaamheden.

Schoonmaak en liftonderhoud
Schoonmaak en liftonderhoud in de complexen en galerijen blijven we uitvoeren.
Contactplekken zoals deurknoppen en trapleuningen worden extra schoongemaakt.

Huurbetaling aan de balie
Onze balies zijn gesloten. Dat betekent dat u tot 1 juni uw huur niet aan de balie kunt voldoen. Wij vragen u huurbetalingen via uw eigen bank te voldoen. Ook kunt u via een automatische incasso uw maandelijkse huurbetaling regelen. De huur wordt dan per 1e van de maand afgeschreven. U kunt hier een machtigingskaart downloaden. Vragen? Neem contact op met uw wijkteam.

Huuropzegging
U kunt gewoon uw huur opzeggen. Dat doet u door hier een huuropzeggingsformulier te downloaden. U kunt deze ingevuld aan ons terugsturen (per post of e-mail). Zodra we uw huuropzegging hebben ontvangen, nemen wij telefonisch contact met u op om afspraken te maken over de oplevering van de woning en het inleveren van de sleutels. Heeft u vragen of hulp nodig? U kunt altijd telefonisch contact op te nemen met uw wijkteam. Zij helpen u graag verder.

Nieuwe verhuur
Waar mogelijk bieden wij woningen aan via Woonkeus Stedendriehoek. Alle woningen die we adverteren staan leeg. Kandidaten kunnen de woning zelf bezichtigen. Als u kandidaat nummer 1 bent voor een woning, dan bellen wij u om nadere afspraken te maken.

Woningverbetering
Alle werkzaamheden worden vanaf 11 mei weer uitgevoerd. Dit geldt zowel voor werkzaamheden bij u thuis als aan de buitenzijde van de woning. Bij werkzaamheden bij u thuis nemen we vooraf altijd contact met u op om dit af te stemmen. Werkzaamheden die buiten de woning plaatsvinden, worden vooraf gemeld. 

We werken volgens het protocol ‘Samen veilig doorwerken’. Dit protocol is opgesteld door de overheid en hierin staat duidelijk omschreven hoe onze vakmannen en onderhoudspartijen op een veilige manier werkzaamheden bij u thuis kunnen uitvoeren. Lees hier welke veiligheidsmaatregelen we treffen. 

Betalingsproblemen?
Heeft u door de huidige coronacrisis moeite met uw betalingsverplichtingen (zoals het betalen van de huur), dan denken wij graag met u mee hoe we u kunnen helpen. Neem contact op met uw wijkteam om samen op zoek te gaan naar een oplossing.

Vragen?
U kunt ons bereiken door direct contact op te nemen met uw wijkteam. Alle contactgegevens staan hier voor u op een rij. Eventueel kunt u ons ook bereiken via het algemene nummer 088 111 0222.