Maatregelen coronavirus

Ook wij houden de berichten over het coronavirus goed in de gaten en volgen de richtlijnen van de overheid. Indien nodig passen wij onze werkwijze hierop aan. We houden u via onze website en Facebook op de hoogte.  Onze balies zijn gesloten. Dat betekent dat u ons voorlopig alleen nog maar op afspraak kunt bezoeken. Neem bij vragen of opmerkingen gerust contact met ons op. U doet dit door direct te bellen met uw wijkteam of via ons algemene telefoonnummer 088 111 0 222.

Reparatieverzoek
Belt u ons voor het maken van een afspraak bij u thuis, bijvoorbeeld voor een reparatieverzoek?
Dan plannen we na 1 juni een afspraak in.

Spoedreparatie of storing
Heeft u een spoedreparatie, zoals een ernstige lekkage, waarvoor wij langs moeten komen, dan kunt u ons gewoon bellen. Heeft u of één van uw huisgenoten luchtwegklachten of koorts? Geef het aan, zodat we met elkaar naar een oplossing kunnen zoeken. Lees hier welke maatregelen we treffen bij spoedreparaties.

Onderhoud
Alle reguliere onderhoudswerkzaamheden in uw woning zijn tijdelijk uitgesteld tot 1 juni. Alleen voor spoed kunt u contact met ons opnemen. Werkzaamheden aan de buitenzijde van de woning of in algemene ruimtes gaan door zolang dat mogelijk is. Lees hier welke veiligheidsmaatregelen we treffen bij onderhoudswerkzaamheden.

Schoonmaak en liftonderhoud
Schoonmaak en liftonderhoud in de complexen en galerijen blijven we uitvoeren.
Contactplekken zoals deurknoppen en trapleuningen worden extra schoongemaakt.

Huurbetaling aan de balie
Onze balies zijn gesloten. Dat betekent dat u tot 1 juni uw huur niet aan de balie kunt voldoen. Wij vragen u huurbetalingen via uw eigen bank te voldoen. Ook kunt u via een automatische incasso uw maandelijkse huurbetaling regelen. De huur wordt dan per 1e van de maand afgeschreven. U kunt hier een machtigingskaart downloaden. Vragen? Neem contact op met uw wijkteam.

Huuropzegging
U kunt gewoon uw huur opzeggen. Dat doet u door hier een huuropzeggingsformulier te downloaden. U kunt deze ingevuld aan ons terugsturen (per post of e-mail). Zodra we uw huuropzegging hebben ontvangen, nemen wij telefonisch contact met u op om afspraken te maken over de oplevering van de woning en het inleveren van de sleutels. Heeft u vragen of hulp nodig? U kunt altijd telefonisch contact op te nemen met uw wijkteam. Zij helpen u graag verder.

Nieuwe verhuur
Waar mogelijk bieden wij woningen aan via Woonkeus Stedendriehoek. Alle woningen die we adverteren staan leeg. Kandidaten kunnen de woning zelf bezichtigen. Als u kandidaat nummer 1 bent voor een woning, dan bellen wij u om nadere afspraken te maken.

Woningverbetering
In ieder geval tot 1 juni worden er geen woningverbeteringen (zoals badkamer, keuken, toilet) uitgevoerd. Wel treffen we alle voorbereidingen, die nodig zijn om te kunnen starten, zodra de situatie dit weer toelaat. We nemen contact met u op om een nieuwe afspraak te maken.

Betalingsproblemen?
Heeft u door de huidige coronacrisis moeite met uw betalingsverplichtingen (zoals het betalen van de huur), dan denken wij graag met u mee hoe we u kunnen helpen. Neem contact op met uw wijkteam om samen op zoek te gaan naar een oplossing.

Vragen?
U kunt ons bereiken door direct contact op te nemen met uw wijkteam. Alle contactgegevens staan hier voor u op een rij. Eventueel kunt u ons ook bereiken via het algemene nummer 088 111 0222.